Skip to main content

Performance Drink

Apa itu Performance Drink???

Ia adalahMakanan Kesihatan Sukan

Shaklee membantu Ramai atlet dunia yang telah pun memenangi 54 pingat emas.

Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebnayak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh berbanding dengan minuman sukan yang lain, Performance mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

Terlarut Lebih Cepat Berbanding Air

Bekerja atau bersukan menyebabkan kekurang nutrisi penting dalam tubuh kita. Shaklee Performance Drink merupakan pilihan paling ideal yang berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan membekalkan tenaga untuk kegiatan harian anda.

Kelebihan Performance Drink
  • Pilihan Eksekutif untuk tenaga yang berpanjangan.
  • Membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan.
  • Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga, otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.
  • Meningkatkan Daya Ketahanan Badan
  • Memberikan Tenaga kepada Otot dan Sel dengan cepat.
  • Menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal
  • Membekalkan tenaga dan daya ketahanan fizikal
  • Mengimbangi elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh.
  • Mencegah penyahidratan -mengurangkan kehausan, melembabkan kulit dan kelihatan muda
  • Mengekalkan paras gula - terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.
Nutrition Facts
Each serving provide :                % Daily Value
Calories                                100           
Total Fat                               0g              0%
Cholesterol                           0mg           0%
Sodium                                 130mg       5%
Potassium                             50mg         1%
Total Carbohydrate              25mg          8%
Protein                                 0g               0%
**Percent Daily based on a 2,000 calories diet


Siapa yang perlukan Performance Drink?
  • Para Atlit
  • Mereka yang Berpuasa 
  • Mereka yang Ingin Mengerjakan Umrah / Haji
  • Mereka yang Sebelum  & Selepas Pembedahan
  • Mereka yang Sering Keletihan
  • Mereka yang Mengalami Cirit Birit
  • Mereka yang Rendah Paras Gula
  • Mereka yang Ada Masalah Pening
  • Mereka yang Mengalami Penyahidratan Otot & Kulit
  • Mereka yang Mengidap Gout
  • Mereka yang ingin Travel/ Holiday

Performance Drink Kembalikan Kesegaran

 Testimoni En. Suami,

Bukan lah kerja tengah panas pun, tetapi  sering keletihan, lesu, tak bermaya apabila pulang dari pejabat, mungkin bidang kerja yang memerlukan dia detail  dan fokus menjadikan dia cepat keletihan. Jadi saya cadangkan dia Performance Drink 'as a present for Him'. Pada mulanya saya perlu Shake untuk dia setiap pagi hampir seminggu, selepas seminggu sudah menjadi rutin alhamdulillah sebelum keluar ke pejabat dia akan shake sendiri PD. Satu canister PD habis, tiada komen yang dilontarkan kepada saya tentang PD, Akhirnya saya bertanya. Jeng..jeng...
Yang paling ketara Performance memang bagus untuk sakit tekak, rasa letih & lemah badan dah tiada.
Yang paling best uuuoolllsss, sebelum ini suami saya suka sangat minum air 100plus, tetapi selepas dah consume PD, 100plus is gone.

Performace HOT di bulan Puasa

Sangat sesuai kerana membantu ibu,-ibu menyusu, para suami dan juga anak-anak, Mereka-mereka yang Mengerjakan Umrah & Haji kerana ia adalah minuman isotonik yang tiada bergas berperisa oren.

Kenapa HOT di bulan Puasa?
Mencegah penghidratan , mengurangkan haus , membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.

Anda ingin mendapatkan Performance Drink Boleh hubungi saya :
Zakiah Zakaria | 017-2908954 | Blog : Ibuveronza.blogspot.com | Facebook : zakiah zakaria


Comments

Popular posts from this blog

Sugeh Hill Exclusive Eco Resort Janda Baik

Welcome  to Sugeh Hill Resort Janda Baik. Percutian singkat dan berbaloi, anak-anak happy dan enjoy sangat-sangat. Cuti yang singkat nak bercuti luar KL tetapi tak nak memandu jauh...destinasi pilihan adalah JANDA BAIK. Kali ni saya memilih Resort Dato Alif Syukri iaitu Sugeh Hill Exclusive Eco Resort Janda Baik. Booking via wasap 012-3278133 . Pihak Sugeh reply pada hari yang sama cuma beberapa jam selepas. But for me ok jer. Booking Step kena klik link, so saya sertakan kat sini untuk rujukan. http://www.sugehhillresort.com Lepas dah klik  Pihak Sugeh minta wasap semula nombor booking.  Dekat sini banyak jenis bilik, so korang boleh pilih ikut selera korang la kan, saya tempek sekali Layout  Banyak aktiviti yang boleh buat kat sini. Tapi ada sesetengah aktiviti berbayar dan perlu bayar Depo RM50. -Mandi Sungai FOC -Mandi Pool FOC -Picnic / Berkelah FOC -Trampolin FOC -Flying Fox (RM20 kanak-kanak) (RM30 dewasa) -Berbasikal (kena sewa rm10 ) kalau tak nak sewa sila bawa basikal sendi

Janda baik Happy Paradise

Puas memikirkan short trip yang dekat sebab tak larat nak duduk dalam kereta lama-lama. akhirnya guna khidmat pak google menjumpai tempat yang boleh dikatakan sesuai untuk anak-anak ber aktiviti. Happy Paradise, sampai jer kat lokasi terus suami tanye saya, Tempat cina ke ni? hahaha Yes owner Happy Paradise ni Cina Taiwan, cakap melayu pun tunggang terbalik, cakap mat salleh pun dia tak berapa paham. Tapi jangan risau sebab staff dan tukang masak dia muslim. masuk ikut pintu gerbang Happy Paradise  Booking room Via Booking.com saya pilih Queen Room with Garden View 1 single bed and 1 double bed   MYR 250 for 1 night  nasihat saya kalau amik bilik ni better duduk kat atas, sebab kalau kat bawah, korang boleh dengar orang atas berjalan dan bercakap ** tak kedap bunyi **   Private bathroom Room size 35 m² Smoking not allowed This double room has a balcony, seating area and garden view. Room facilities:   - Balcony

LITTLE CALIPH WANGSA MAJU

Program Pra sekolah bermula seawal usia 4 tahun, tetapi ada syaratnya, anak tidak dibenarkan memakai pampers, sebab teacher bagitau kat sini sekolah bukan taska!! Kenapa dalam banyak-banyak Tadika saya pilih Little Caliph? Saya ni jenis cepat terpengaruh juga sebenarnya, terpengaruh dengan keadaan sekeliling, pergaulan sekeliling, itu antaranya lagi satu sebab ni ha: Read & solat by 4 years old, but my dotter turn to 5years old next year. Intend to send our children to kindergarten islamic while speaking in English.  ini antara asbabnya. Open day on 5/9/15, start from 10-12noon, briefing from principals, see the clasroom, fitting uniform, fill out the registration form, my dotter loved very much.  FEES STRUCTURE 2016 d ah selesai register my dotter ni hari-hari tanye bila nak dapat uniform, puas la hari-hari melayan soalan yang sama keluar dari mulut dia. Fees untuk rujukan bagi tahun 2016. Registration Fee - FOR NEW STUDENTS ONLY RM100 Mon