Skip to main content

Daftar Sebagai Pengedar Sah Shaklee

Peluang Jana Pendapatan di Shaklee

Selamat datang ke Shaklee, di mana falsafah, produk dan rancangan  perniagaan kami bersatu bagi mewujudkan peluang Shaklee

Pelan jualan Shaklee merupakan satu program yang unik dari segi kewangan, ganjaran, insentif, perkembangan jualan serta kepimpinan. Ia membantu rangkaian perniagaan dalam mewujudkan sebuah organisasi yang kukuh.

Dalam keadaan ekonomi yang mencabar, Shaklee menawarkan cara -cara menambah kewangan dan gaya hidup yang memuaskan.





Program Ganjaran Tunai

Bonus Kumpulan Peribadi 21%

Bonus peribadi bersih merupakan pendapatan  yang dibayar oleh Shaklee berdasarkan jumlah PV kumpulan bulanan anda. Peratusan Bonus Peribadi Kasar diambil kira melalui UV kumpulan anda. Peratusan ini akan meningkat seiring dengan kenaikan tanggungjawab kepimpinan anda bilamana anda menjana pengedar baru masuk kedalam kumpulan anda. Untuk melayakan diri menerima bonus peribadi, pengedar mestilah mempunya paling minima 30UV Peribadi dalam bulan pembayaran bonus.

Bonus Kepimpinan 21% (Sehingga 6 paras ke atas)

Anda layak menerima bonus kepimpinan apabila anda melahirkan pimpinan jualan yang baru di dalam organisasi anda 'break out'. Bonus kepimpinan di bayar  kepada semua pemimpin jualan yang layak dan menepati prestasi yang digariskan untuk bonus ini.

Bonus kepimpinan dibayar berasaskan PV Kumpulan sehingga pemimpin jualan tahap ke-6. Pembayaran bonus ini berasaskan jumlah sebenar kiraan mata pada tahap pertama( First Level Point Count) dalam kumpulan tersebut.

Insentif Coordinator (sehingga 1.5%)

Bonus Insentif Khas Shaklee (Insentif Coordinator) merupakan satu insentif dan ganjaran bagi prestasi perniagaan cemerlang yang ditawarkan kepada pangkat Coordinator dan ke atas, yang layak.


Program Kereta

 Program Subsidi Kereta Shaklee ialah Program Insentif yang ditaja khas oleh Shaklee untuk semua para Pemimpin Jualan Shaklee  yang menepati syarat-syarat yang ditentukan.

Pemimpin Jualan yang menepati syarat kelayakan akan mendapat kredit kereta setiap bulan dimana mereka perlu memenuhi syarat perlaksanaan Program Kereta ini secara minimum. 


Program Konvesyen / Insentif

Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda telah mula mendapat mata terkumpul untuk Program Konvensyen Shaklee. Destinasi dan kelayakan UV bagi setiap konvensyen berbeza pada setiap tahun. Sila rujuk Brosur Konvesyen / Insetif untuk keterangan lanjut.
Setiap tahun, Pemimpin jualan yang layak akan mendapat keistimewaan mengahdiri Konvensyen  Shaklee yang diadakan di dalam dan luar negeri.



 Bagaimana Untuk Menjadi Pengedar Sah Shaklee??

Anda mempunyai DUA (2) pilihan untuk menjadi pengedar sah Shaklee

  1. Pendaftaran keahlian Hanya RM 65 sahaja. Kos Penghantaran Shaklee memberkit ialah RM 10 ke semenanjung Malaysia dan RM 20 ke Sabah & Sarawak. Anda boleh membuat pendaftaran terus secara walk in ke mana-mana branch Shaklee berdekatan anda atau menghubungi saya untuk tujuan perdaftaran.
  2. Keahlian Percuma diberikan kepada pelanggan yang membuat pembelian berjumlah 200UV dan keatas.

Apa Kelebihan Berdaftar sebagai Ahli ?

  1. Bimbingan intensif disediakan secara ONLINE di facebook, Group EXCLUSIVE hanya pengedar yang berdaftar layak menyertai dan mendapatkan RAHSIA & TIP-TIP EXCLUSIVE.
  2. Bimbingan OFFLINE-Coaching, Kelas Bimbingan disediakan.
  3. Bonus pada setiap pertengahan bulan
  4. Layak untuk Program Kereta
  5. Layak untuk Program Konvensyen / Intensif
Apa yang kami miliki

Sekaranga adalah masa yang terbaik untuk berganding dengan Shaklee memandangkan isu kesihatan kini sedang hangat diperkatakan.
Shaklee mencipta keseluruhan produk kesihatan daripada sumber asli terbaik di dunia. 
Gunakanlah ia dan jalani kehidupan yang lebih sihat.
Promosikannya dan ciptalah satu pendapatan lebih sihat.

Kesejahteraan-jangkaan industri trilion dolar dalam masa terdekat
Sosial Marketing -917 pengguna di seluruh dunia
Pasaran Produk isi rumah Mesra alam - Jangkaan kenaikan 19%
Pasaran Produk Asli
Pasaran Penjagaan Kulit
Pasaran Anti penuaan-$162 bilion di seluruh dunia
Peniagaan dari rumah - $70bilion di seluruh dunia (Mesti ingin melihat anak membesar di depan mata dan membesarkan anak dengan tangan sendiri kan? dengan Shaklee anda mampu menjadi Usahawan & surirumah yang berjaya.

KISAH SEBENAR dalam MENCIPTA KEJAYAAN SENDIRI

Shaklee telah membayar lebih daripada 5 billion kepada insan yang sama seperti anda.

ADAKAH ANDA YANG SETERUSNYA??

* Mempunyai pendapatan tambahan
* Menjadi bos pada diri sendiri
* Mengawal kewangan sendiri
* Meluangkan masa yang lebih dengan keluarga
* Nikmati kerja dan hidup yang lebih sihat.


Daripada menerima gaji tetap dalam kerjaya anda dalam mencapai tujuan impian orang lain, perniagaan Shaklee pula milik anda sendiri dan tidak punya had pendapatan.
Apa yang anda usahakan adalah apa yang anda raih dikemudian hari.

HOW MUCH MONEY DO YOU WANT TO MAKE? 



Maklumat lanjut hubungi saya:

Zakiah Zakaria~017-2908954~as_zr@hotmail.com~facebook zakiah zakaria

Comments

Popular posts from this blog

Sugeh Hill Exclusive Eco Resort Janda Baik

Welcome  to Sugeh Hill Resort Janda Baik. Percutian singkat dan berbaloi, anak-anak happy dan enjoy sangat-sangat. Cuti yang singkat nak bercuti luar KL tetapi tak nak memandu jauh...destinasi pilihan adalah JANDA BAIK. Kali ni saya memilih Resort Dato Alif Syukri iaitu Sugeh Hill Exclusive Eco Resort Janda Baik. Booking via wasap 012-3278133 . Pihak Sugeh reply pada hari yang sama cuma beberapa jam selepas. But for me ok jer. Booking Step kena klik link, so saya sertakan kat sini untuk rujukan. http://www.sugehhillresort.com Lepas dah klik  Pihak Sugeh minta wasap semula nombor booking.  Dekat sini banyak jenis bilik, so korang boleh pilih ikut selera korang la kan, saya tempek sekali Layout  Banyak aktiviti yang boleh buat kat sini. Tapi ada sesetengah aktiviti berbayar dan perlu bayar Depo RM50. -Mandi Sungai FOC -Mandi Pool FOC -Picnic / Berkelah FOC -Trampolin FOC -Flying Fox (RM20 kanak-kanak) (RM30 dewasa) -Berbasikal (kena sewa rm10 ) kalau tak nak sewa sila bawa basikal sendi

Janda baik Happy Paradise

Puas memikirkan short trip yang dekat sebab tak larat nak duduk dalam kereta lama-lama. akhirnya guna khidmat pak google menjumpai tempat yang boleh dikatakan sesuai untuk anak-anak ber aktiviti. Happy Paradise, sampai jer kat lokasi terus suami tanye saya, Tempat cina ke ni? hahaha Yes owner Happy Paradise ni Cina Taiwan, cakap melayu pun tunggang terbalik, cakap mat salleh pun dia tak berapa paham. Tapi jangan risau sebab staff dan tukang masak dia muslim. masuk ikut pintu gerbang Happy Paradise  Booking room Via Booking.com saya pilih Queen Room with Garden View 1 single bed and 1 double bed   MYR 250 for 1 night  nasihat saya kalau amik bilik ni better duduk kat atas, sebab kalau kat bawah, korang boleh dengar orang atas berjalan dan bercakap ** tak kedap bunyi **   Private bathroom Room size 35 m² Smoking not allowed This double room has a balcony, seating area and garden view. Room facilities:   - Balcony

LITTLE CALIPH WANGSA MAJU

Program Pra sekolah bermula seawal usia 4 tahun, tetapi ada syaratnya, anak tidak dibenarkan memakai pampers, sebab teacher bagitau kat sini sekolah bukan taska!! Kenapa dalam banyak-banyak Tadika saya pilih Little Caliph? Saya ni jenis cepat terpengaruh juga sebenarnya, terpengaruh dengan keadaan sekeliling, pergaulan sekeliling, itu antaranya lagi satu sebab ni ha: Read & solat by 4 years old, but my dotter turn to 5years old next year. Intend to send our children to kindergarten islamic while speaking in English.  ini antara asbabnya. Open day on 5/9/15, start from 10-12noon, briefing from principals, see the clasroom, fitting uniform, fill out the registration form, my dotter loved very much.  FEES STRUCTURE 2016 d ah selesai register my dotter ni hari-hari tanye bila nak dapat uniform, puas la hari-hari melayan soalan yang sama keluar dari mulut dia. Fees untuk rujukan bagi tahun 2016. Registration Fee - FOR NEW STUDENTS ONLY RM100 Mon