Skip to main content

Kulit Tanpa Jerawat

Kunci utama untuk wajah yang sihat & cerah berseri adalah NUTRISI.

Nutrien yang sama membantu anda mengekalkan KESIHATAN DALAMAN juga memainkan peranan yang Besar dalam menentukan KECANTIKAN LUARAN.  Jadi sudah pastinya lebih baik sekiranya anda mendapatkan Set Penjagaan Kulit daripada Syarikat NUTRISI SEMULAJADI berbanding Syarikat Kosmetik.

Nutri White dibangunkan oleh Para Saintis & Pakar Penjagaan Kulit di Jepun & Amerika Syarikat. EKSKLUSIF untuk Shaklee, kombinasi Nutrien unik dengan paten tertunda ini digelar  White - 16.
Selain itu formula botani ini diperkaya dengan VITAMIN C aktif serta derivatif akar manis, yang diproses lebih daripada satu langkah bagi menekankan KECERAHAN KULIT, MEMBANTU MELICINKAN PERMUKAAN KULIT agar lebih SEGAR dan BERSINAR, MENCERAHKAN KULIT KUSAM, MERATAKAN TONA KULIT TIDAK SEKATA.

Apabila anda menggunakan Nutri White terdapat LIMA cara berbeza bertindak untuk kulit anda dengan lebih CEPAT & BERKESAN.

5 cara tersebut:

1- MENCEGAH

Kesan-kesan memudaratkan daripada matahari dan alam persekitaran dengan melindungi kulit anda secara aktif daripada sinaran UV dan cahaya matahari yang boleh menggelapkan kulit & merosakkan kulit.

2-MENGURANGKAN

Penghasilan pigmen hitam pada kulit daripada menjadi gelap. Dan hasilnya ;
# Kulit lebih cerah dan berseri.
# Mengurangkan warna kulit yang tidak serata.
# Dengan penggunaan yang berterusan, kulit wajah anda kelihatan lebih sempurna.

3-MENYEKAT

Pemindahan pigmen hitam daripada dasar sel kulit ke lapisan atas untuk mencegah kemunculan TOMPOK HITAM.

4- MENCERAHKAN

Warna melanin yang sedia ada serta tompok hitam, serta menyerlahkan warna kulit secara keseluruhan.

5- MEMPERBAHARUI

Dengan menghilangkan sel mati yang mengandungi melanin berlebihan, agar kulit cantik berseri.

TERDAPAT 7 PRODUK NUTRI WHITE.

1- GENTLE ACTION MAKE UP REMOVER
150ml
Adalah penanggal alat solek yang licin dan tidak berminyak- sangat sesuai bagi anda yang suka menggunakan make-up.

2-GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER.
150ml
Adalah pencuci yang lembut dan segar yang diformulasikan khas untuk menyucikan kulit wajah anda. Hanya sedikit sahaja kuantiti, tanpa bau. Boleh bertahan sehingga setahun.. Jimat.

3-SOOTHING RADIANCE WHITENING SOFTNER
150ml
Dirumus khas untuk menenangkan kulit anda dan mengembalikan ia kepada pH semulajadinya serta kulit berasa lebih lembut dan cerah berseri.

4-DAILY DEFENSE WHITENING ESSENCE
150ml
Diperkaya dengan bahan-bahan herba yang mencerahkan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkan kulit anda.

5- SPOT WHITENING TREATMENT
Mencerahkan tompok-tompok jeragat akibat panahan matahari, wajah lebih cerah, bersinar & berseri-seri.

6-ULTIMATE PROTECTION WHITENING LOTION SPF 15
50ml
Sangat halus tetapi merupakan pelembap yang amat berkesan dan hebat. Gunakanya pada waktu pagi selepas Spot Whitening Treatment.

7-OVERNIGHT RENEWAL WHITENING CREAM
50g
Membelai kulit anda dengan nutrien yang diperkaya sumber semulajadi di saat anda tidur. Kulit yang kering akan kelihatan lebih lembut, cerah berseri pada keesokan paginya.

Nutri White sangat tulen , berkesan & terbukti.

Untuk mendapatka produk Shaklee hubungi saya;

Tel : 017-290 8954 | cod area ; Wangsa Maju, Setapak, Taman Melati, Keramat, Rrim sg. Buloh.

Comments

Popular posts from this blog

Sugeh Hill Exclusive Eco Resort Janda Baik

Welcome  to Sugeh Hill Resort Janda Baik. Percutian singkat dan berbaloi, anak-anak happy dan enjoy sangat-sangat. Cuti yang singkat nak bercuti luar KL tetapi tak nak memandu jauh...destinasi pilihan adalah JANDA BAIK. Kali ni saya memilih Resort Dato Alif Syukri iaitu Sugeh Hill Exclusive Eco Resort Janda Baik. Booking via wasap 012-3278133 . Pihak Sugeh reply pada hari yang sama cuma beberapa jam selepas. But for me ok jer. Booking Step kena klik link, so saya sertakan kat sini untuk rujukan. http://www.sugehhillresort.com Lepas dah klik  Pihak Sugeh minta wasap semula nombor booking.  Dekat sini banyak jenis bilik, so korang boleh pilih ikut selera korang la kan, saya tempek sekali Layout  Banyak aktiviti yang boleh buat kat sini. Tapi ada sesetengah aktiviti berbayar dan perlu bayar Depo RM50. -Mandi Sungai FOC -Mandi Pool FOC -Picnic / Berkelah FOC -Trampolin FOC -Flying Fox (RM20 kanak-kanak) (RM30 dewasa) -Berbasikal (kena sewa rm10 ) kalau tak nak sewa sila bawa basikal sendi

Janda baik Happy Paradise

Puas memikirkan short trip yang dekat sebab tak larat nak duduk dalam kereta lama-lama. akhirnya guna khidmat pak google menjumpai tempat yang boleh dikatakan sesuai untuk anak-anak ber aktiviti. Happy Paradise, sampai jer kat lokasi terus suami tanye saya, Tempat cina ke ni? hahaha Yes owner Happy Paradise ni Cina Taiwan, cakap melayu pun tunggang terbalik, cakap mat salleh pun dia tak berapa paham. Tapi jangan risau sebab staff dan tukang masak dia muslim. masuk ikut pintu gerbang Happy Paradise  Booking room Via Booking.com saya pilih Queen Room with Garden View 1 single bed and 1 double bed   MYR 250 for 1 night  nasihat saya kalau amik bilik ni better duduk kat atas, sebab kalau kat bawah, korang boleh dengar orang atas berjalan dan bercakap ** tak kedap bunyi **   Private bathroom Room size 35 m² Smoking not allowed This double room has a balcony, seating area and garden view. Room facilities:   - Balcony

LITTLE CALIPH WANGSA MAJU

Program Pra sekolah bermula seawal usia 4 tahun, tetapi ada syaratnya, anak tidak dibenarkan memakai pampers, sebab teacher bagitau kat sini sekolah bukan taska!! Kenapa dalam banyak-banyak Tadika saya pilih Little Caliph? Saya ni jenis cepat terpengaruh juga sebenarnya, terpengaruh dengan keadaan sekeliling, pergaulan sekeliling, itu antaranya lagi satu sebab ni ha: Read & solat by 4 years old, but my dotter turn to 5years old next year. Intend to send our children to kindergarten islamic while speaking in English.  ini antara asbabnya. Open day on 5/9/15, start from 10-12noon, briefing from principals, see the clasroom, fitting uniform, fill out the registration form, my dotter loved very much.  FEES STRUCTURE 2016 d ah selesai register my dotter ni hari-hari tanye bila nak dapat uniform, puas la hari-hari melayan soalan yang sama keluar dari mulut dia. Fees untuk rujukan bagi tahun 2016. Registration Fee - FOR NEW STUDENTS ONLY RM100 Mon