Wednesday, 22 October 2014

Ibu mengandung


Usia kandungan ketika dan saat ini dah 31minggu nak masuk 32 minggu dah, berat pun dah mencecah 60kg OMG. baby pun dah 1.6kg.
Kandungan anak ketiga lain macam sikit letihnya, gamak makin berumur kot yea. Semua kawan-kawan dan sedara dah sibuk bertanya jantina baby...hiiihii jawapans saya nak tau kan..kena la tunggu baby keluar nanti!!!!!hahhahhh.

Semasa kandungan 4bulan berat saya 51kg, saya alami alahan di trismeter pertama mengandung, bermula anak pertama hingga nak masuk anak ketiga, alahan sama saja.

Sebaik disahkan hamil saya akan mula rasa loya, hilang selera makan, tak boleh bau apa-apa jenis bauan dan makanan, DAN TAK BOLEH MAKAN, pasti akan muntah dan hidung tak boleh bau makanan yang nak dimasukkan kedalam  mulut,

Sampai semua orang pelik, sebab saya tak makan, yang boleh masuk pun buah dan roti!!! muka cengkung tak payah cakap ler!!!!

Bercakap dengan orang pun tak nak!!! pegang hp lagi la memang saya tinggal hp kat rumah..tu lah penangan alahan saya, jiwa kacau nak tunggu masuk 24minggu, sebab fasa mabuk dah hilang time tu..Allah jer yang tau..tapi fasa tak larat nak bawa diri pulak...maklumlah dah makin membesar.

belanja gambar terkini...hiiiii

catatan mak buyong

ibuveronza