Tuesday, 21 April 2015

River View Kuala Selangor


Bab makan memang tak tolak kan, ujung minggu lepas pergi ke Kuala Selangor buat pertama kalinya, biasa dok dengar orang cerita ja. Perjalanan amik masa dalam 1 jam  dari Wangsa Maju.

Tujuan utama ke destinasi adalah untuk MAKAN. Restoran yang dituju adalah River View.
Senang jer nak ke sana ikut papan tanda Pasar Penambang, kedepan sikit ada retoran-restoran cina, tepi jalan jer. alang alang dah jumpa pasar penambang tu singgah le kejap walaupun pasar dah tutup sebab sampai sana pun dah maghrib, tinggal satu kedai jer yang buka dapat le beli ikan kembong, sotong. MURAH memang MURAH sangat, ikan kembong sekilo baru rm5. GILA murah

so back to , restoran ni chinese style

Restoran ni betul-betul sebelah tempat naik boat nak pergi tengok kunang-kunang (firefly).

Menu Pilihan kitaorang
Ketam masak telur masin
Ikan Snapper Steam
Butter Prawn
Sotong Goreng Tepung
Sayur Kacang Goreng

Rasa memang sedap, so saya memang rekemen untuk anda sekeluarga nak makan besar kat sini.


Jom layan gambor.

gambar selepas makan, gambar sebelum tak sempat snap dah ngap..hahah

ketam

bawang putih & cili padi

sotong goreng tepung

ha amik ko kepala ikan, tapi kan sayur tu nampak tak ??? memang sedap.

sup

udang  goreng