Friday, 24 July 2015

Basic H pencuci ajaib

Kebiasaannya saya guna Basic H untuk mop lantai, basuh baju dan kasut sekolah anak sahaja.
Tetiba datang kerajinan apabila tengok periuk nasi saya yang berlepat tu..
apasal datang kerjinan sebab tersentap masa mak datang rumah, mak nak masak nasi kebetulan saya bekerja, bila balik rumah tanye mak nape tak masak dalam rice cooker, mak jawab - ingatkan rosak hang punya rice cooker tengok berlepat jer.

Lepas tu saya buat eksperimen guna basic H untuk putihkan periuk nasi saya.

tara ini lah hasilnya selepas di cuci dengan basic H.

Basic H ni multiporpose- pencuci serbaguna. macam-macam boleh cuci.

Kalau nak mencuba boleh direct contact saya di no. 017-2908954


Basic H


Periuk nasi sebelum di cuci dengan basic H

Periuk nasi selepas di cuci dengan basic H