Monday, 3 April 2017

Sakit Lutut

Sakit lutut mak hilang dengan SHaklee



Saya nak kongsi testimoni mak yang mengalami sakit lutut, bila berjalan terhencut-hencut, dapat tak pembaca bayangkan?

Lepas tu apa bila masa duduk antara 2 sujud tu senget-senget, boleh tak pembaca bayangkan?

saya minta bayangkan mak saya duduk sahaja tak minta bayangkan sakit yang mak tanggung.

Kebetulan situasi ni berlaku dapan mata saya, mak tak minta pun kami adik beradik beli ubat ke sapu ubat ke, bahkan mengadu sakit lutut pun tak.

betapa tabahnya seorang ibu.❤❤

mak-mak ni kan memang diorang agak memilih nak makan ubat, korang perasan tak, kalau bagi pil-pil yang besar gedabak tu kompom la banyak alasan dia bagi, besar sangat la, lupa nak makan la, lutut mak dah baik la..macam-macam la kan, 

makanya saya ambil pendekatan VIVIX, sebab sejenis cecair yang rasanya enak, masam-masam. Saya yang tengah menaip pun kecur liur teringat VIVIX.

Ketika saya bagi VIVIX kat mak, dia cakap dok bagi buat apa benda-benda mahal ni, kaki mak ni sikit jer, esok lusa elok la. Mak tau harga VIVIX sebab saya pernah bagi ayah consume ketika ayah terkena diabetis, boleh baca di entry saya sebelum ni pasal VIVIX dan ayah.

Saya jawab tak per la mak cuba dulu mungkin serasi dengan mak.

 Dalam hati saya cakap ' mahal VIVIX ni saya boleh IKhtiar cari,  tapi Mahalnya JASA mak saya tak kan dapat cari kat mana-mana pun'. Harga vivix ni usahkan kata suku...sikit sangat nak bandingkan pengorbanan mak. ehh emosi pulak kan, tulah tak boleh sentuh bab mak ni kita selalu emosi.

habis bab tu.


.



sebulan selepas ambil vivix , saya balik kampung, mak bagitau " mak rasa ringan la badan mak lepas ambil Vivix ni dengan nada ceria" saya pun jawab ya ka mak? 

serasi la dengan mak kan, biasa orang tua-tua ni kalau tak elok dia kata ubat tu tak serasi dengan badan kan?? betul tak?? 

Lutut mak pun dah elok dah boleh lipat duduk tahiyat elok dah..
Sumpah masa tu rasa nak menangis sangat. saya tak tau la orang lain, tapi saya memang sebak  sebab gembira tau.

saya balik kali kedua saya bawa balik lagi sebotol, dan baru-baru ni saya pos lagi sebotol.
Kalau ikutkan cara mak consume sehari 1 sudu boleh tahan dalam 1 bulan..

sekarang cuma saya minta mak konsistan ambil VIVIX setiap hari.

Selepas 3 botol terus adik saya whatsapp, jom la kita share beli vivix kat mak.
Kalau adik beradik yang lain tak nak pun tak pe, kita berdua ja.


hiiii bila usul kat semua adik beradik, anda rasa ada ke yang tak nak share??
of coz semua nak share kan.
Nampak tak Allah lorongkan kemudahan.
jadinya sorang RM126.00 sahaja sebulan, Banyak ke RM126.00 tu? ker sikit sangat?? 
kadang-kadang kita merungut mana nak belanja keluarga ... anak-anak sekolah...itu ini, payah le nak bagi hatta rm150.00, tapi tau tak dengan anda bagi part untuk mak RM150 nanti melimpah-limpah rezeki anda akan datang. 

Saya dah cuba, cer anda pulak yang cuba..
eh-ehhh kita melalut lagi.

ok stop sampai sini jer cerita sakit lutut mak terubat dengan  vivix.


Jika nak produk shaklee boleh whatsapp saya
017-2908954
zakiah
shaklee ind. dist.